دانلود آهنگ مجید اخشابی بنام پیدا و پنهان
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام پیدا و پنهان

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام پیدا و پنهان با بالاترین کیفیت
ترانه سرا: عبدالجبار کاکایی , آهنگساز: مجید اخشابی , تنظیم کننده: حمید اکبرزاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید مجید اخشابی بنام پیدا و پنهان :

ماهی پیدا مهری پنهان
شوقی در دل شوری در جان
من آرامم من خاموشم
رویایت رفت از آغوشم
من چون فانوس از تو روشن
تو چون سایه پنهان از من
با سودایت بی سامانم
می لرزد دل در دستانم
ماهی پیدا مهری پنهان
شوقی در دل شوری در جان

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید اخشابی بنام پیدا و پنهان

♫♫♫♫♫♫
ای ماه نو آیینه ها را ابری کن
ای جان من با یاد او بی صبری کن
پنهان مشو چون گریه ات در بارانها
دوری مکن از لاله ها از ریحانها
آئینه شو دل بد مکن در دام او
عاشق بمان تا پای جان با نام او
تنها ماندم همراهم باش
دل می کندم از دنیا کاش
دل می بستم بارویایت
با مهتابت با شبهایت
ماهی پیدا مهری پنهان
شوقی در دل شوری در جان
من آرامم من خاموشم
رویایت رفت از آغوشم
من چون فانوس از تو روشن
تو چون سایه پنهان از من
با سودایت بی سامانم
می لرزد دل در دستانم

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری




:: موضوعات مرتبط: آهنگ , دانلود آهنگ مجید اخشابی بنام پیدا و پنهان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ پیدا و پنهان , دانلود آهنگ پیدا و پنهان از مجید اخشابی , دانلود آهنگ پیدا و پنهان با صدای مجید اخشابی , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ مجید اخشابی , دانلود آهنگ مجید اخشابی پیدا و پنهان , متن آهنگ پیدا و پنهان مجید اخشابی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
به روزوشب امتياز دهيد